11/11/2012

Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı 17 Kasım 2012 Cumartesi

Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı mutlu edin artık yaa haftada bi dizimiz var onunda hakkından geldiniz şu sevenleri bulusturun adamların cocugu dogdu sanki yok gibi bi aile hayatını çıkarın Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı ön plana 2 sezonu bi ayrılıgın üstüne yazdı durdular insafınız kurusun başka entrika mı kalmadı toprakla çınarı barıştır artık sıdkıyla şermin bile kavuştuda bi sevenleri kavuşturamadınız ne şimdi bu mu reyting bizde saf gibi bidahaki hafta yok daha sonra diye diye geldik bu bölüme kadar arkadaşlar kim devam kim tamam? Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı ne yapmaya çalışıyorlar ben ona anlam veremiyorum. madem asla barışmıcaklar bize de umut vermeyi bıraksınlar bu aşkı bitirsinler çünkü bir ayrılık bu kadar uzun ve saçma sapan hal almaz toprağın karar vermeleri çınarın pişmanlıkları dizinin tek konusu. fox tv nin bütün dizleri başlarken çok iddalı başlıyor Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı sonrasında dizinin içine ediyorlar bir dönem bittikten sonra dizilerinin hepsi bozuluyor yer gök aşk dada olduğu gibi ayrıca lale devrindede olduğu gibi geçen dönem sonunda lale devride yer gök aşkda final yaptı benim için uzatmak için saçmalıyorlarda saçmalıyorlar dizi bir dönem olsun ama dam gibi olsun keyfi kaçmasın insanlar kendilerini aptal gibi hissetmesin bundan Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı dolayıdırki fox tv nin verdiği hiçbir diziyi seyretmiyorum benim için bu kanalın bütün dizileri final yapmıştır seyretmeye devam edecekler içinde allah yardımcıları olsun daha çok sinirleriniz bozulacak o beklediğiniz mutlu son olmayacak. torağın aptallıklarından ahmetin ukalalıkları bıktırdı resmen birde senaristler bizi aptal sanıyor herhalde kendi yazdıklarını unutuyor bizimde unuttuğumuzu sanıyorlar fox un bütün dizileri böyle zaten deniz yıldızından yer gök aşka kadar yer gök aşk da yer toprak gök havva aşk da yusuftu lale devrinin reytingi düşünce toprak lale devrine transfer oldu yer gitti sonra yusuf öldü aşk gitti şimdide havva öldü gökte bitince aslında dizi bittide okeye döndürüyorlar. Lale Devri 89.Bölüm Fragmanı

11/10/2012

Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı

Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı

Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı izle Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı izleyin Pis Yedilinin 46. Bölüm Fragmanı izle, Pis Yedili 46. Bölüm Fragman videosu Pis Yedili 46. Bölüm

Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı benide sizinn eylüle şu hakaretleriniz yoruyor nezaman sayfaya gelsem eylülü konuşuyorsunuz tabiki savunacam sizide anlamıyorum ne çabuk unuttunuz tuncun eylülle yaptıklarını sırf şimdi feridenin yanında diye melek ettiniz tebrikler Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı neyse ben gidiyorum tartışma büyümesin diye ayrıca pelin benim ferideyle bur derdim yok tabikide beyenecem motorlarını eskiden fc aşkını seviyorum cüneyt yüzünden sevmiyorum artık feride cepesinde beni ilgilendiren feride eylül kardeşligi Pis Yedili 46. Bölüm Fragmanı

Beni Affet 241.Bölüm Özeti (12 Kasım 2012 Pazartesi / Star Tv)

Beni Affet 241.Bölüm Özeti Fragmanı (12 Kasım 2012 Pazartesi / Star Tv)

Beni Affet 241.Bölüm Hakkında Son Tüyolar: 

Beni Affet 241.Bölüm, kemal gitmedi hala türkiyede bence ve tüm kötülükler bir gün kaybedip iyi niyetliler mutlu olacaklar ilahi adalet ve herzamanki gibi düğümleri akıllı kızım kader çözecek. Beni Affet 241.Bölüm  Fermanın yıldızla arası bozula bilir ama gelen derya adlı oyuncu Fermanın geçmişinden geliyo belki yıldızın yaptıkları Geçmişten gelen deryanın yanında hiçbişeydir....Cüneyt feride bölümlerinin az olduğuna adım gibi eminim. hani feride kozanlarda dedi ya ben kabul etemdim diye eylülle evlendi diye.insan olana bu bile büyük yıkım yani  Beni Affet 241.Bölüm.düşün adam senle velenmiş,çünkü sevdiği kadın yüz çevirmiş,son çare olmuş gibi.çok gurur kırıcı ama eylülde onur gurur ne arar.  özete bakarsan az yer tutacak,çünkü tek cümleyle geçiştirmişler.ama bence uzun olacak çünkü daha oturtamadılar bizim cephede yeni durumları.hep serzeniş yapıyoruz ya kim napmak istiyor nalamdık diye.bence taşlar yerine oturmaya başlıcak,onun içinde önce cücünün gözüne sokarlar sonrda bizim gözümüze sokarlar bol bol o sahneleri. Beni Affet 241.Bölüm  kaderin bu kadar çabuk öğrenmesini beklemiyodum ama iyi oldu.. Şimdi delilede gerek kalmadı kader söyledigi an kemal inanır kadere yine düşer bizim kızın peşinede eğer bahar söylemesine izin verirse tabi.. Gerçi kader bu tepesi attıgında söz filan dinlemez ama muhtemelen oda susucak neyseki o bahar kadar suskun degil bi yerden sonra mutlaka patlıcaktır kemale..Kemalin öğrendigi zamanı çok merak ediyorum bakalım baharını uğrunda bıraktıgı adamın gerçek yüzünü gördügünde ne hale gelicek.  mesela bizde tunçu seviyoruz ama onunda yaptıklarını onaylamıyoruz kimi zaman . Beni Affet 241.Bölüm Bu işler böyle. Handanı da seviyoruz ama onunda hataları var ve onaylamıyoruz. eylülü hem sevip hemde yaptıklarını onaylarsanız kusura bakmayında bu saçmalıktan başka bir şey olmaz. ne bu canım eylül kanatsız melekte mi bu muhamele görülüyor? sevebilirsiniz. isterseniz beratı da sevebilirsiniz orası ayrı ama hatalar gözden kaçmamalı.  bencede feride cüneyti öle kolay kolay affetmeyecek tunçunj yaptıklarını affetmiyoruz ama tunçun feride için yaptıklarıda ortada ilk feridenin başını belada olduğunu araştırması ferideyi bulamaya çalışması ferideye evi satın alması ferideyi mutlu edebilmek için tunç ferideye o kadar çok yardım ettiki çok seviyorum tunçu çokta iyi muhteşem iki dost oldular. Beni Affet 241.Bölüm Eylül kanatsız melek sıfatını nasıl hak ediyor merak ediyorum? Kaçırdığım yerler mi var ? yoksa arkadaşlar hayal mı görüyor? Kanatsız melek olacak hiç bir şey yapmadı eylül kimse kusura bakmasın! bu dizide kötü karakterler belli osman eylül tunç handan berat. Sevdiklerimiz olacaktır elbet ama hataları var hepsinin. Berata öyle bir şey denirse kıyamet kopar ama sinemcim . kopsunda zaten. Beni Affet 241.Bölüm hangi akıl der ona öyle bir şey ama eylüle deniyor tuaf yani. ben zaten o zamanlardan böyle bir şey beklemiştim.hatta o italyanların tmsilcileri ile anlaşma yaptıkları gün adam feriye yeşillenir demiştim.ama cücüyü azdırmayalım dediler herhade.şimdi tam zamanı bir yandan da allahın italyanları yarışsın tunçla.kız kapanın elinde kalacak diye cüneyte uykular haram olsun inşşalah. özete,ya zühreye nasıl yapar bunu eylül cadıdı. Beni Affet 241.Bölüm kanarmı zühre acaba,güzelim kadını oyuncak edecekler şu cadıya :) Beni Affet 241.Bölüm hayır sen kim zühreyi oyuncak etmek kim,kadın görmüş geçirmiş seni suya götürür susuz geitriri didmi.ya handan yine iyi oynayacağı ligi biliyordu,baktı olmucak çeklidi hemen.hem handan gerçekten saygı duyuyor yani zühreye,allah için bir edepsizliğini görmedim. 

Beni Affet 241. Bölüm 12 Kazım 2012 Pazartesi Akşamı Star TV'de kaçırmayın...